Thursday, October 2, 2008

Cum ma las de fumat Ep.2


Ziua a doua. Se pare ca tabletele Nicorette (mi-am luat de 2mg si costa 21Ron) in combinatie cu tigarile NTB (eu am luat nementolate; tigarile se gasesc in majoritatea farmaciilor iar pretul variaza intre 13.60Ron si 15.70Ron) reusesc sa imi infranga pofta de a fuma. Mananc mai mult acum si am tot felul de pofte (no morning sickness or barfing yet) dar ma simt mult mai bine. Pana la 10 AM am fumat o tigare NTB si am luat o guma Nicorette. Revin cu noutati la pranz. 


Later Edit: Este 15:52 si am visat ca fumez (cred ca e ceva comun fumatorilor care incearca sa se lase de tigari sa viseze ca fumeza) si m-am ofiticat. M-am trezit si am mancat (a 3-a oara pe ziua de azi). Am fumat un NTB. Am facut si 15 flotari de control :-s. Mai multe mai pe seara.

Mutch later edit: Este 1:36 si tot nu am fumat. Am fost si prin oras (lucru care incercam sa il evit pentru ca in paralel cu lasatul de fumat incerc sa ma dau pe apa plata si incet, incet sa ma reapuc de inot) si m-am cam prostit cu niste shot-uri (2 la numar) pe nume Amnesia (sunt absolut geniale iar barmanul din Bla-Bla este un magician). Mi-am facut si o gramada de nervi cu stie ea cine (ii multumesc pe calea asta pentru sustinere). Am fumat vreo 8 NBC-uri si am flecanit inca vreo 5 Nicorette. Am mai mancat de 2 ori si am mai facut 15 flotari (din care 13 corecte). Ideea este ca azi mi-a fost un pic mai greu ca ieri dar rezist. De fapt nu cred ca voi mai fuma de acum in colo, dar asta este a timpului si a vointei mele de decis. Asadar revin maine...

10 Comentários:

Jaded said...

bai, succes! te sustin cu o tigara..d-aia cea mai "bio" ;))

Livius said...

daia Dorna :-j

Livius said...

*daia as in de aceea

Unknown said...

Vezi daca ti-ai facut nervi cu ea....ai uitat de fumat si de baut a baut ea si pentru tine! Daca te sustine in continuare te lasi si de viata in curand!Love u !!!!!

Unknown said...

o sa mori, dar inainte o sa te faci de 150 de kile. in rest...numai succese!

Livius said...

Nu mah. M-am apucat si de flotari si o sa imi fac si abonament la piscina soon.

Unknown said...

asta imi spusesei si ieri. acum ai spus-o din nou ca sa vada toata lumea ca te duci tu la piscnia, nah!

Livius said...

Ca am eu spip maaah, da maaah, la piscina maaaah...petunia maaaah!

Livius said...

*spip=slip

Unknown said...

Pai daca Livius se face de 150 de kile eu ma fac afis :D .....panica!

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO