Wednesday, October 29, 2008

Cum ma las de fumat Ep.5


Azi se implineste o luna de cand m-am lasat de fumat. Greu mi-a fost si o sa imi mai fie. Poate din cauza asta am mai si calcat stramb si am fumat luna asta cam 35 de tigari. Stiu, par cam multe dar de la 900 de tigari pe luna (1pachet jumate pe zi) este un drum foarte lung. Cu alte cuvinte am fumat cu 96% mai putine tigari decat fumam. NTB fumez un pachet la 2-3 zile dupa caz si nicorette am cumparat 2 pachete pana acum. Anyway sper ca luna care vine sa rad procentu asta de 4% si sa nu mai fumez deloc. Fara alte comentarii wish me luck si daca are cumva vreunu de gand sa se lase feel free to contact me.

2 Comentários:

Anonymous said...

orice-i posibil daca vrem...ideea e de psihic.

Jefe said...

35 de tigari, nu?
:)))))))))))
Lying bastard

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO