Wednesday, October 8, 2008

Cristina Spatar este o


Oarecum inspirat de postul lui Cristi reproduc o bucatica din stenograma convorbirilor telefonice dintre Cristina Spatar si fostul ei iubit, milionarul italian Mirco Maschio, publicata in tabloidul Can-Can.


Cristina: "Si daca tu imi faci rau, care-i problema? Ce, castigi ceva? Mirco, eu zic sa te linistesti, sa te gandesti bine cat ai gresit, sa te gandesti ca atunci cand ai stat in perfuzii, mi-ai zis asa: "Cristina, indiferent ce ai facut (...) incepem de astazi"".  
Mirco: "Te-ai... cu Marian Ionescu, te-ai... cu Viorel, manechinul, te-ai... cu Zicu si dracu' mai stie cu cine te-ai... tu". (...)  
Cristina: "Hai ca ma enervezi! Tu esti mare si tare...ai bani, si ai posibilitatea sa-mi iei mie desfasuratorul! Tu te-ai ... si ai dat mii de mesaje si de e-mailuri curvelor tale".  
Mirco: "Trebuie sa fiu nebun sa ma casatoresc o persoana ca tine. Asa mincinoasa si asa, care se ... cu toata lumea... (...) Da, dar eu iti dau bani, iti platesc masina, CD-urile, videoclipul, iti dau zeci de mii de euro - si pot demonstra cu acte de la banca -, ti-am facut operatii, ti-am cumparat toate hainele, ti-am cumparat canapea, ti-am facut tot ce-ai vrut tu (...) si dupa aia tu te duci sa te... cu altcineva?" (...) Sa-ti fie rusine! Poate trebuie sa publicam desfasuratorul intr-o revista, intr-un ziar..."  
Cristina: "Nu, stai linistit. Nu ma intereseaza decat ce ai hotarat". (...)  
Mirco: "Deci tu inca mai vrei sa te mariti cu mine? Pai eu am curaj sa ma duc undeva cu nevasta mea care se... cu toata lumea?" (...)  
Cristina: "Bine, crezi ce vrei... Nu mai stau sa-ti dau explicatii".  
Mirco: "Sa dam la o revista, la un ziar, sa fie publicat..."  
Cristina: "Da' nu inteleg de ce? Eu mi-am cerut iertare. Nu glumesc. Stiu ca imi va fi greu, m-ai lasat si fara bani si fara nimic... (...) Nu vrei sa ne linistim?"  
Mirco: "Stai, ca ma linistesc eu. O sa trimit asta la reviste, ca am inteles ca sunt foarte bucurosi sa afle de-astea".  
Cristina: "De fapt, scopul tau care este?" 
Mirco: "Vreau sa trimit la un ziar sau la o revista, sa vada si nevestele astora cu care te-ai intalnit tu". (...)  
Cristina: "Ce mai vrei? Cine esti tu? Cand o sa stai in genunchi, sa ma ceri de nevasta, atunci sa ai pretentii. Nu te-am facut niciodata de rusine... tampitule! Sa vii cu desfasuratorul ala sa vad si eu!" 
Mirco: "Lasa, ca il duc la ziare..."  
Cristina: "Imi pare rau ca n-am fost bandita, cum m-a invatat toata lumea. Nu-i nimic, lasa ca vand inelul asta, ca sa am o perioada bani, sa mananc, pana gasesc pe altcineva. (...) Daca sunt acuzata ca-s curva pe nedrept, macar sa ma... Am 34 de ani. Am nevoie sa fac dragoste (...) Eu nu-s prostituata si nu-ti permit! (...) Nu m-am ... cu nimeni!"  
Mirco: "Deci te-ai... pe canapeaua pe care ti-am cumparat-o eu".  
Cristina: "Ce canapea, ma?! Crezi ca eu stau sa ma... in sufragerie, pe canapea?" (...) 

Ce cred eu despre Cristina Spatar? Cred ca are un corp superb, daca nu perfect (cu sau fara operatii),cred ca are o fata de speriat si mai cred ca practica prostitutia. M-a amuzat replica ei de pe final, cand, amenintata de Mirco ca va da inregistrarile la ziar, femeia zice ca o cam doare la vagin, ca isi vinde inelul (cumparat de Mirco fireste) sa aiba ce pune pe ea si baga la mat pana gaseste pe altul sa cotizeze. In your face! Imi place de Mirco ca nu este plange pizda si ca i le cam zice si imi place si de CanCan ca au publicat stenogramele. Prea apar toate fufele la televizor afisand inele de sute de mii de euro, prea isi parcheaza toate zdrentele Q7-urile albe prin fata magazinelor de fite de pe Magheru, prea se imbraca toate stirbele de la D&G. Macar sa se stie clar de la cine au finantare, sa se cine ce penis de milionar au supt. Sa o vedem acum pe Cristina Spatar daca incearca sa se scoata si daca da, cum? (caci nu cred ca se scoate vanzand inelul). Aveti aici doua filmulete despre cei doi: film1, film2. Recomand atentie sporita la vizionare, pot provoca varsaturi sau/si diabet.

7 Comentários:

Anonymous said...

corp superb?:O:O Livius, revino printre noi :-s

Livius said...

DA!
Argumente:
-http://www.vedetetv.com/showphoto.php?photo=6520
-http://www.vedetetv.com/showphoto.php?photo=6519
-http://www.vedete.tv/displayimage.php?album=30&pos=1
De ce nu are un corp superb?

Anonymous said...

doamne dumnezeule =)) este o stamba maxim... si ofilita. ok, picioarele sunt dragute, ca sunt lungi si in poze nu s-ar vedea defecte ale lor.. eu mi-o amintesc de pe vremea cand avea clipuri obscure pe atomic sau ceva de genul asta.. cu abdomenul ala pe care si-l sugea cum suge putze, cu pielea aia de gaina la batranete (ca si fatza de altfel). oricum, beauty lies in the eye of the beholder :-s but still.. iki poo as concluziona :-&

Anonymous said...

*stramba :D

Livius said...

Fatza este groaznica, recunosc,da in rest arata maxim de bine. Picioare lungi, sani, dernier, aspect ratio Maximum...

Unknown said...

Da,asa este o garoaica superba!!!! =))=))

Livius said...

Da, ai dreptate, este tiganca femeia, dar, cum am mai zis, arata superb la corp. Pana acum n-am inteles nici de la tine si nici de la Dan de ce nu arata bine.

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO