Wednesday, October 1, 2008

Cum ma las de fumat Ep. 1


Azi este prima zi dupa vreo 7 ani de zile cand nu am fumat. Am avut vreo 3 tentative de a imi aprinde tigarea dar am nu am facut-o. M-a ajutat sau cred ca m-a ajutat guma cu nicotina (pachet de 2mg) si tigarile medicinale (un amestec de papaya, menta, eucalipt si frunze de alun). Pana la ora 21:34 am fumat 3 tigari din astea bio si am mestecat 2 tablete de guma. Revin cu info inainte sa imi inchei ziua.


P.S: Acum astept sa se tina de promisiune

Later Edit (00:10): Am mai fumat 3 tigari din plante si am mai mestecat o guma. Inca rezist dar incepe sa imi fie greu. Pana pe la 22.00 nu am vazut pe cineva care sa fumeze, dupa 22.00 a venit tata cu ala micu si mi-au cam facut pofta. Revin maine cu update-uri. Wish me luck !

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO