Monday, October 6, 2008

Cum ma las de fumat Ep. 4


Azi se implimeste o saptamana de cand m-am lasat de fumat. 7 zile de cand imi fumez ceaiul (ntb). Nu as mai fuma da parca tot as mai trage un fum asa from time to time. Ieri si alaltaieri am avut vreo 2 momente de slabiciune cand mi-as fi aprins o tigare, doua trei, patru...la 4 m-am oprit din gandirea asta pozitiva (via Simona care imi trimitea filmuletul asta acum vreo 4-5 luni cand am mai avut o tentativa de a ma lasa) si am mai fumat o salata. Ii multumesc si lui Cristilui Andu, lui Jefe (care are si el o melodie noua si mi-a facut o dedicatie) si Irinei care mi-au tot zis ca o tigare fumata acum presupune implicit reapucarea de fumat. Mi-am luat ieri analizele la sange care mi-au iesit foarte bine, pot acum, dupa o saptamana de sala acasa, sa fac 35 de flotari dintr-o bucata, good times.  A fost o saptamana grea dar multumitoare. Sunt aproape mandru de mine ca am reusit ce mi-am propus (si a fost usor NU).  Revin cu detalii dupa ce implinesc o luna de fumat NU.


Despre poza: Poza este facuta de mine acum vreo 2 ani la munte la Busteni. Eram cu Irina si ma amuza ironia tigari-farmacie. Dupa 2 ani imi cumpar tigari de la farmacie si le primesc exact ca in poza de mai sus. Ironic? 

4 Comentários:

Anonymous said...

Congrats, Livius si la mai mare. It just takes will. Unii o avem, altii o avem si ne facem ca nu o vedem, iar altii.. (Cristi, gen) nu au motivatii suficient de mari.

Livius said...

Ms Dane. Ideea este ca mie chiar imi faceau rau tigarile, simteam asta. Cristi zice ca lui nu ii fac rau insa il asigur ca nici bine nu ii fac. I-am sugerat ieri sa incerce intr-un concediu sa se lase. E mult mai usor sa te lasi asa.

Anonymous said...

felicitari!!! ma bucur super mult ca ai reusit sa te lasi:) la cat mai multe flotari de acum incolo!

Livius said...

Multumesc :*

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO