Tuesday, October 21, 2008

Acoperirea wink


Sa tot fie vreo 7-8 luni de cand am lansat-o pasta cu "wink". Wink a devenit un fel de statement cum ar zice locuitorii statelor unite. La sfarsitul fiecarei replici acide, bagi un "wink" pentru un plus de efervescenta. Lumea deja gandeste "wink" ! Mai bine multumesc pentru promovare decat sa cer apuduri, so thanks ! In continuare, pe sistem "wink" un Wutzy, Putzy zglobiu .



Chris Mayer & Silvio - Wutzy, Putzy (Radio Version)
Asculta mai multe audio Muzica »

12 Comentários:

Anonymous said...

Poftim? Tu ai lansat-o? /:) Cred ca nu te simti prea bine...

Livius said...

Ahm...itzi voi dovedi cu martori ca eu am scos-o pasta :|

Livius said...

Cu o zi dupa ce am zis-o http://www.commentabout.ro/2008/04/29/miss-livius/

Anonymous said...

bravo.

Livius said...

@Jolie: Pentru?

Anonymous said...

lansare.

Livius said...

ah...ms

Anonymous said...

pt putin.

Anonymous said...

@andu: cois, a fost genial cand a zis -o pe-asta prima data. eu sunt unul din martori. multumiiiiiiiiiiiim livius :* , acum replicile noastre au un final asa de previzibil ;))

Jefe said...

Totodata vreau sa-i multumim lui Livius pentru Teoria Relativitatii, Axioma Paralelelor, Principiile fundamentaliste Kantiene si, poate cel mai important, aducerii focului din Olimp (Prometeu este doar un alias de-al lui Livius).

Jefe said...
This comment has been removed by the author.
Livius said...

Nevertheless it was I not Andu!

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO