Friday, October 17, 2008

Back in the good old times


Radeam cand auzeam de la parinti ca o sa regret ca am terminat generala si o sa ajung la liceu. Cand am ajuns la liceu nu am mai ras, in schimb abia asteptam sa ajung la facultate. Am ajuns si acolo. Am terminat si cu facultatea (-2h in feb). Now what? Constat in discutiile pe care le am cu prietenii si cu tata ca cele mai misto vacante au fost in scoala generala si in liceu, ca cele mai frumoase sentimente le-am simtit tot atunci, ca am ajuns acum sa ne plictisim de discoteci si de viata de noapte...
In liceu mergeam la mare si cheltuiam toti banii de Costinesti in cateva ore intr-o discoteca de fitze in Mamaia, pentru ca a doua zi sa ma milogesc la parinti sa imi trimita bani ca-s ramas pe-acolo pe drumuri. Tot atunci goleam stingatoarele de incediu prin internatul liceului ca sa scot fetele din camera in combinezoane si tot atunci infundam rezervoarele wc-urilor cu cutii si sticle de bere facand pe prostul cand le gasea femeia de serviciu si incercea sa imi dea cu ele in cap :-". Caram zilnic la liceu un mare rucsac in care imi puneam o perna (cu doua fetze pentru dimineata rosie si galbena pentru dupa amiaza, cu toate ca nu stateam mai mult de 2 ore pe zi la scoala), un mileu rosu cu negru pe care imi asezam 2 bibelouri (unul cu cele 3 maimute: see no evil , speak no evil, hear no evil si unul cu o pisica :-?? ) si un ghiveci cu cactusi primit de la profesoara de fizica [am mai primit si o gutuie de la profa de religie pe care a mancat-o tata (gutuia) pentru ca mie nu imi plac gutuile dar nu puteam sa refuz o domnisoara evlavioasa si smerita] . Am cunoscut "prietenoase" la greu (pe unele de mai multe ori :-s), am reusit pe undeva sa fiu si indragostitul ala monogamist care aduce flori si scrie poezii (aici sunt multe de zis dar tin de apanajul celor gay deci...intr-o alta orientare sexuala poate), am mai si suferit dar ma tratam cunoscand colege noi (care ma ascultau si imi ofereau alinare spirituala fireste) si ciufulind pustii pe culoarele liceului. Chiuleam la greu sa joc biliard pe bani in clubul de visavis de liceu sau facand mese ca la nunta in bodega din coltul liceului, numai ca sa ii tocesc bietului tata pantofii pe treptele liceului (venea la liceu mai des ca acasa). Am strans un teanc impresionant de avize, preavize, postavize, avize inainte sa fac ceva si fel de fel de tratatii dastea. De multe ori sunt acuzat de misoginism...pei nu stiu ce barbat nu ar fi misogin daca in copilarie ar fi luat atata bataie de la atatea femei (ma refer la invatatoare, profesoare, directore si mame de invatatoare) cat am luat eu in generala si in liceu. In liceu imi legam adidasii cu perciunii, atat de tare eram tras de ei :o3.
Tot in timpurile alea mi-am cautat eu anturaj in Pantelimon cunoscund tot felul de pestriti si intrand in fel de fel de activitati de cartier (scuipatul pe jos, vorbitul pe nas, diclitul fraierilor si barbutul la hidrant).
Multe prostii am facut (nu indeajuns de grave incat sa imi afecteze viitorul) insa am ramas cu foarte multe amintiri frumoase din liceu, cu o groaza de povesti, cu multi prieteni (cu care cu toate ca nu prea ma mai vad, atunci cand o fac, o fac cu mare placere) cu ceva experienta de viata si cu cineva foarte drag mie despre care sper sa nu stea cu mine pe interes ca am trecut-o bacul la istorie :-s.
Sunt the old days, nu se mai intorc, dar putem sa ne aducem aminte cu placere de ele. Tu cum ai fost in liceu? (exclus tocilarilor >:P)

Foto (de la stanga la dreapta): Sasha, Nicola, Steaua, Je si Mike

12 Comentários:

Anonymous said...

Deci, coaie, nu-mi vine sa cred ce tanar erai!:)) Oricum, mi-a placut mult postul. La fel e la toti, cei din generatia noastra: mai tare in liceu decat in facultate. Poate doar pentru Frumosu' si Gazutza sa fie altfel:D. Anii ce mai tari sunt cei care-or sa vina...cica. :)

Livius said...

Daca o tinem tot asa cu Busteni si Costinesti si cu Jack nu vad de ce nu :)

Anonymous said...

M-am simti onorat sa stiu ca simti asta..

Irina said...

Eram fetita cuminte in liceu si in afara lui,pana.....am trecut bacul la istorie.Multumesc livius pentru ciorna ta, pe care mi-ai donat-o si multumesc pentru....multe altele!

Irina said...

Eram fetita cuminte in liceu si in afara lui,pana.....am trecut bacul la istorie.Multumesc livius pentru ciorna ta, pe care mi-ai donat-o si multumesc pentru....multe altele!

Irina said...

Iarta-ma ca ti-am stricat pagina de commenturi,am apasat de 2 ori din gresala pe "Publisah your comment" si am scris "Livius" cu "l".:D:D:D:D La urmatorul examen de gramatica stai din nou in spatele meu.

Jefe said...

Nice comeback dude ;)

Livius said...

@Irina: Ne vedem la licenta :-j
@Jefe: Stai linistit ca urmeaza Bugs Bunny si manele :))

Jefe said...

Sunt convins :D

Anonymous said...

observi ca "pe vremuri" eram mai predispusi la imbratisari inter-masculine? :))
acum predispozitia asta depinde de numarul de beri date pe gat...

Anonymous said...

"Amintiri din copilarie" by Livius Ionescu

L.S.: Alex

Stanley said...

vai doamne cat de slab era steaua =))

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO