Thursday, December 18, 2008

Traiesc in Romania si imi este sila tot timpul !


Tocmai am venit de la Tiriac, cum imi place mie sa zic. Niciodata nu am considerat Bucurestiul un oras (sau mai nou metropula) frumos dar parca nici in halul asta nu mi-l imaginam. Va descriu o singura imagine care m-a foarte negativ impresionat azi. In fata garii Basarab doi caini faceau dragoste plictisiti, un altu se uita impasibil, la rahatu ala de picior de pod/pasaj/tunel/platforma galactica Basarab normal ca nu lucra nimeni, pe jos o mocirla neagra, lipicioasa si urat mirositoare, multi tigani idemisti, negri si galagiosi, cersetori fredonand urari de bine din baltile in care sunt trantiti si parca nu ar fi fost de ajuns nici scara rulanta nu mergea la prospata renovata statie de metrou Basarab. Traiesc in Romania si imi este sila tot timpul!

1 Comentário:

Bogdan said...

si totusi, imi place foarte tare ca dragostea (fie ea si caineasca) e tot un capu la (am ales bine cuvintele) lista cu elemente din peisaj. Inca nu a murit speranta de mai bine.

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO