Thursday, December 11, 2008

Romania, te halesc


Zilele trecute ma duceam acasa cu autobuzul 335. Ma sufocam pe la mijlocul autobuzului in dreptul usii (noroc ca merg 2 statii doar). Langa mine o pustoaica (a se citi femeie tanara pana in 14 ani) blonda cu un ghiozdan in spate (mi-am imaginat ca venea de la scoala) se sufoca si ea din cauza aglomeratiei. Coboara fetita asta in statie la Zefirului si odata ajunsa pe trotuar ii cad din buzunar fara sa isi dea seama, cateva hartii de 1 leu. In spatele ei, o doamna pe la 50-60 de ani, care vazuse clar cui ii cazusera banutii, ridica banii de pe jos si ii baga in poseta. Va jur ca eram 100% convins ca femeia ii va inapoia banii copilei iar gestul ei absolut oribil mi-a lasat un gust foarte amar in gura. Revin aspupra faptului ca doamna in cauza era pe cat se poate de romanca si pe cat se poate de imbracata. Ce-si doreste Romania de ziua nationala? Un alt popor.

2 Comentários:

Anonymous said...

si dc n-ai ucis-o???

Livius said...

Pentru ca eu ramasesem in masina si am vazut totul pe geam. Iti dai seama ca altfel o lasam cu 1 la viata.

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO