Tuesday, December 16, 2008

3 2 1 Inainte de moarte


Am primit o leapsa de Cristi. Se face cum ca inainte sa mori poti sa iti alegi 3 lucruri pe care sa le faci. Si intrebarea este care ar fi acelea 3. Asemeni lui Cristi, care este un fel de Duncan MCcloud, eu am patit mult prea multe chestii cu un potential letal destul de ridicat ca sa ma mai omoare ceva. Dar, de amorul artei, cele 3 lucruri pe care le-as face inainte sa mor (in ordinea preferintelor):

- Sexmarathon cu doua brazilience blonde in varsta de 19 ani (date in parg) in patul din apartementul regal de la Burjalarab.
- Whisky cu Clinton si vodka cu Putin pana imi cad molarii in pahar, in airforce one, inconjurat de rusoaice cu ochii verzi si lil'o'miss Florida cu inclinatii homosexuale.
- Sa beau o tuica de la un extraterestu dupa care sa fac sex cu el la el acasa cu parintii lui de fata (da, el!).

Dau si eu leapsa mai departe lu' Bogdan, Cucu si lu' Andu (poate mai scrie si el ceva pe blogul ala obosit).

7 Comentários:

Anonymous said...

deci numai sex si bautura.. dar asta faci si acum, right? :-s sau vrei sa zici ca femeile tale nu se ridica la inaltimea braziliencelor si rusoaicelor, iar shoturile de la baluri nu te mai satisfac? :-w

Livius said...

Hai Dane ca nu am baut tuica cu un extraterestru pana acum, sau daca am baut sigur nu am facut sex cu el...cred...Mah s-ar putea sa ai dreptate :|

Anonymous said...

bai, iti daduse si yoda leapsa asta :P dar esti tu chior de la tuica CU extraterestru ala homosexual in fund :|

Livius said...

Da daca eu vreau sa beau tuica DE LA el si el sa se uite care e prbl?

Anonymous said...

Unde sa scriu, mah? Blog obosit? Obosit e blogu tau, na@!

Livius said...

Cum unde sa scrii mah? Pe ordinator mah, folosind conexiunea la internet si claviatura.

Bogdan said...

el ca si mizantrop...

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO