Wednesday, December 10, 2008

Ce ne (re)fericeste


- Zilele in care este aglomerat in oras si coboram cu o statie mai devreme si nimerim in fata patiseriei de unde inghiteam gogosi in liceu. Indraznim o comanda dar gogosile nu mai au acelasi gust pentru ca nu mai intarziem la istorie si pentru ca le mancam acolo, pe loc, nu le mai dosim in timpul orei pe sub banca. Ne amintim de o anume Andreea, de Florin, de Victor sau de un anume Stefan cu care obisnuiam sa le impartim frateste. De acei colegi al carui numar de telefon nu il mai avem acum in telefon, cu care nu mai vorbim, cu care ne intalnim accidental in sala Dales de Craciun si uite ca la o a 3-a mestecare a gogosii ne revine gustul de clasa a 12-a si in acelasi timp anul luptei de la Rovine (ca am dat la istorie, nu?)
- Datile in care faci cumparaturi in Cora si iti da peste cos o doamna strident fardata pe care iti vine sa o injuri precum birjarii dar te opreste mirosul parfumului ei care seamana izbitor de mult cu cel al iubitei tale din liceu, moment in care te uita Dumnezeu acolo cu maioneza si cu cartofii in cos.
- Cand faci curat prin sertare si gasesti un bilet de la mama din '93: "Mami, eu am plecat la piata, ti-am lasat mancarea pe masa si niste bani pe televizor".
- Duminicile in care te trezesti si ii gasesti pe ai tai gata cu bagajele facute de gratar grabindu-te cu imbracatul ca e program de padure.
- Berile pe care le bei (din ce in ce mai rar din pacate) cu tatal tau si glumele care tot se repeta dar la care razi cu aceeasi placere de fiecare data (poate doar ca sa il multumesti sau poate pentru ca a trecut prea mult timp de la ultima gluma facuta de el).
- Cainele batran din fata blocului care se bucura cand vii acasa si care te-a iertat ca l-ai lovit cu mingea acum 4 veri.
- Prima zapada intr-o dimineata de miercuri dupa o zi de marti in care ne-am culcat devreme.
- Seara de Craciun cu cel putin 2-3 secvente din/cu Stela si Arsinel.

17 Comentários:

Bogdan said...

- sacosa cu poze gasita in timp ce se zugraveste in casa- io dus prima si singura data de mama la scoala in prima zi din cls 1

- trec pe langa liceu si imi aprind o tigara si parca as vrea sa imi fie frica iar sa nu ma prinda si sa pot sa palmez tigara pana mai am un pic si ma ard.

- pusti care inca se joaca folosindu-se de desene cu creta pe asfalt. aia care inca nu au mausu drept componenta fireasca a mainii drepte. gasit in fundu sifonierului, ascunse si acu, geci de fash facute zdrente la 'frunza'.

- ce m-ar umple de duiosie? mi-ar omori orice reactie si m-ar dezarma complet: sa mi se ceara prietenia

Anonymous said...

Livius mie cand imi ceri prietenia,asa cum zice bogdan?!
Ar fi trebuit safaci asta cand ne-a dat afara de la psihologie!

Livius said...

@Irina: De ce mah? Sa ma iei cu vrajeli din alea ca imi dai raspunsul maine si sa te hlizesti cu prietenele tale cand trec pe langa voi? :|

Livius said...

@ Bogdan: E geniala "sacosa cu poze" si cred ca si momentele premergatoare gasirii ei cand lasi orice treaba si te uiti la poze cu bidineaua in mana si plin de var.

Anonymous said...

Teava de 0,5, 'fatzea', 'frunza', minge de 35, sa-mi pice 52-ul la Turbo si sa inchei seria, o cola de la TEC in mijlocul verii, un Viceroy la bucata, niste seminte de la tiganca de pe bordura din colt, o pereche de blugi Forza cu dunga dubla, socializarea dintr-un hotel, impreuna cu ceialti copii...Interesant post. :)

Livius said...

@Rares: Asteptam 52-ul la Turbo si poftim acum ca ne multumim cu numere pana in 36 :)

Anonymous said...

Careul scolii 56, sala de clasa unde ne faceam rugaciunea la Religie cu fata spre PRO TV (genial de penibil), Fane si "Maradona" care mi-au spart in cap o punga cu pufuleti :o3 , Silviu care i-a cerut prietenia lui Alex:)), metroul de la Dristor, sala de sport din Cosbuc, D-urile si "spelling tests"..oh, i could go on and on an on.. m-ai caramelizat de tot acum cu postul asta :-<

Livius said...

@Jean: Anturaj in parcul de la '56 nu aveai? :-o

Jefe said...

nice one
gave me a chuckle ... or two :D

Jefe said...

salata de boeuf asortata piftiei in noaptea de revelion ... focurile de artificii de pe tvr1 ... soldateii din plastic verde si furia rosie turbo ... mare, mica, mica, mica, mare ... pac-pac cu cornete si un bold potrivit ... "unde ai fost azi la geografie?"

Livius said...

@ Jefe: "Unde ai fost azi la geografie?" cu raspunsul "Am intaziat si n-am vrut sa deranjez (hickup)". Bine, la mine era "Unde ai fost marti si miercuri?" :))

Jaded said...

la mine era unde ai lipsit o ora?:O "in cartier, cu baietii?" :-?? ;))

Bogdan said...

esti foarte tare cu postu asta, ai starnit ganduri

apropo: am gasit asta vara albumu cu Action Man completat tot fara o singura figura. Laurentiu n-a vrut sa faca schimb, chiar daca el avea dublura. avea dreptate, il facusem prost in oracol :)

Livius said...

@Bogdan: Ataaaaat. Oracol frate :-j "ce parere ai despre mine?", "te-ai sarutat?", "iti place pizza?" :))

Anonymous said...

Furia rosie turbo..uitasem de asta si de Action Man. Acum, depinde si de ce catalog aveai, pentru ca existau 2 modele. Ati raspuns la acea leapsa legata de balul Media?:O

Anonymous said...

frunzele uscate in buzunar sa nu ne prinda la "Verde stop" , sagetile din tot cartieru de la 3 jocuri de "hotii si vardistii", tenisii chinezesti dupa care trebuia sa te speli de 3 ori pe picioare ca niciun copil nu purta ciorapi, fuga in casa cand ne ziceau parintii ca a inceput "captain planet", cola la 2L si o punga de floricele pt 6 insi, in liceu(cristi stie) .... and so on

Livius said...

@ Tzutzi: Captain planet, he's our hero, he's gonna take polution down to zero \:d/. Eu o iubeam pe Linda :X

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO