Tuesday, November 4, 2008

Pentru cocliti...

Acest post merge direct catre toti cei care isi imagineaza ca au cum sa imi faca mie rau. Nu este prima data cand sunt amenintat dar de data acesta sunt atat de amuzat de cei care ma ameninta incat ma simt nevoit sa ii provoc.
Cititorii fideli sunt deja in tema cu ghertzoii care ma sapa de cateva zile pe blog. Dupa spusele lor, (este vorba de fapt despre un singur personaj), eu trebuia sa fiu deja facut file pana acum, asteptat in fata locuintei, pus la punct, facut pilaf, batut de "jmecheri" ... dar toate acestea pe net pana acum. Vreau si eu sa-l vad pe unu macar care sa vina sa imi dea macar o palma, sa ma faca de ras, sa dea unu macar in mine. De ce ma amenintati pe net, fraieri cocliti? De ce nu ma ardeti pe strada? De ce nu ma loviti cand sunt cu prietena? De ce publicati commenturi pe blog fara link? Eu sunt gata oricand sa ma confrunt cu voi (cu tine) si te tot astept. Azi mi-ai zis ca ne vedem in fata la mine, unde ai fost? De ce pleci mai devreme de la munca?
Tovarase, te implor sa ma bati rau de tot cat mai curand...TE ROOOOOOG!!!!!!!!!!!! Altfel iti jur pe tot ce iei tu in pula si tot ce imi este mai drag (ca tot aia e, nu?) ca iti mut tot dintii din gura in ceafa. Ne vedem si fata in fata si dupa aia si pe blog...cat mai curand (atat adverb cat si vb la gerunziu)

15 Comentários:

Anonymous said...

Doar nu vom avea ghinion la nesfarsit....

Anonymous said...

funnyyyy =)))))))

Livius said...

@Cristi: Recunosti starile premeditat? Le si simti?

Anonymous said...

pai si?? na venit rambo? dromaderu cu anonimu cu IPu periculos?

livius, sa stii ca e mai tare aici la tine decat la comment about. acolo o arde lumea cu gramatica si cu indreptatu ortoepic. aci la smardoiala e de noi. :)))

Anonymous said...

prost esti mah, te-ai cacat pe tine de frica si te agiti degeaba. vai de tine!

Livius said...

@adina: Da juma de pula intreaga ce iti spune? Nu te fut cu toata pula ca nu esti tu de asa ceva...hai ca nu imi este frica sa te fut, na :-s

Jefe said...

:))
Livius, de ce iti pierzi vremea cu toti cioflingarii?

Anonymous said...

exact cum spuneam si mai devreme, prost rau de tot. nu esti instare sa legi 2 cuvinte fara sa injuri. esti doar inca unul din romanii tiganizati. eu zic ca ar trebui sa il asculti pe jefe, daca vorbesti si te comporti ca toti "cioflingarii" care te injura pe aici nu dovedesti decat ca esti unul dintre ei. si din cate am citit eu esti mai rau ca ei.

Livius said...

@ Adina si Iulia: Parerile v-au venit o data cu pubertatea?

Anonymous said...

ce inseamna sa ai fani:)

Anonymous said...

Dar Adina si-a adus ajutor si au raspuns amandoua gandindu-se ca daca le dai fiecareia cate juma de pula fac una intreaga? :)) ca nu ma prind...

Anonymous said...

Boss, ce se intampla? Apare lume noua pe al tau blog.:)

Anonymous said...

Cam multe fete pe aici Livius,sa nu suparam ca nu e frumos....

Jaded said...

@livius: si daca e o fetitia, o sa-i faci rautati? ;))

@jolie: (presupun ca esti aceeasi pers cu cea de pe blogul lui cristi), multe limbi mai dai, sincer. Nimic personal :)

Livius said...

@ Jean : Nu e fetitza...deocamdata :D

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO