Thursday, November 27, 2008

Dogville


Se intampla foarte rar sa vad un film care are sa aiba capacitatea sa ma implice emotional in actiune. Dogville (film pe care spre rusinea mea l-am vazut abia azi noapte) este unul dintre acele filme. Am turnat alaturi de gangsteri benzina peste casele sinistrilor locuitori ai Dogville-ului si i-am tras un glonte in plina figura lui Jason in special la sfarsitul filmului. In general filmele iti pun totul de a gata in fata, te robotizeaza, gandesc in locul tau si iti impun. Nu este insa cazul cu Dogville. O regie absolut geniala si un rol principal jucat exceptional de Nicole Kidman (habar nu aveam ca poate sa joace atat de bine). Chiar daca (in mod firesc) cei care vizioneaza filmul dezvolta atat simpatii cat si antipatii, Dogville ramane un film pe care nu ai cum sa il uiti. Personal sunt foarte ingrijorat in legatura cu urmatorul film la care ma voi uita deoarece as turna apa in priza daca m-as uita la o comedie romantica si ar fi pacat cu p mare si cu diacritice scris. Pana acum indraznesc sa spun ca este filmul care mi-a placut cel mai mult, poate dupa Buffalo '66 si The Shawshank Redemption dar peste Sleepers.

1 Comentário:

Jaded said...

livius, incearca si "cidade de deus" , "the constant gardener" sau "the usual suspects"
(daca nu le-ai vazut deja, dar oricum nu au cum sa NU te impresioneze) si lista poate continua. Enjoy!

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO