Thursday, November 13, 2008

Blogul unui miliardar in trafic


Va prezint in exclusivitate blogul cu care si-a inceput cariera cel mai respectat mesean din Romania, mandria postelnicilor (arata bine), perla litoralui romanesc, Lord of the Trafic din spatiul carpato-danubiano-pontic, o adevarata torpila ruseasca, asul de trefla, sperietorul de unguri, animatorul cel mai nambar one, crucisatorul, pacificatorul, decodorul, nidoflorul ...I give u Primul blog al unui miliardar in trafic.

P.S:
Spartanul web 2.0 despre care am vorbit mai sus, mi-a recunoscut ca imi voteaza cu "naspa" la toate posturile. Asta ca un reminder al umilei mele existente si a inutilitatii blogului meu si nu in ultimul rand pentru a imi demonstra ca el ca si blogger este fulminant.

2 Comentários:

Jefe said...

mogulul, trustul etc.
tare :))
Si din ciclul "Eu sunt mic tu fa-ma mare"

Anonymous said...

Traiasca, Traiasca, Traiasca!!! 3xURA!!

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO