Saturday, November 15, 2008

Buletinul legitimeaza


PART 1
Am fost si eu la randul meu mai tanar decat sunt acum. Am facut si eu multe magarii (multe rau chiar) dar va jur ca in halul in care sunt pustii din ziua de azi nu am fost niciodata...
De exemplu: Ieri am fost in Kristal cu Ana si cu Irina. Am dansat, ne-am simtit bine, atmosfera, alea alea. Toate bune si frumoase pana se trezeste un copil sa scuipe apa (sau sa arunce direct din sticla- parerile sunt impartite) pe mine, pe Irina si pe Ana. Ok! Nici o problema, urla hormonii in tine, te afirmi alfa in fata sexului feminin (am dubii aici) dar ajungi inevitabil sa gresesti, si gresesti pentru ca n-au prins inca radacini flocii pubieni, dar atunci cand o faci incerci sa te caiesti. Dar NU! Pustiul acesta, dupa ce m-a udat fleasca mai si radea la mine si mai si imi intindea mana spre impacaciune in bataie de joc. I-as fi lipit parinteste o palma pe tampla si un genunchi in zona inghinala (am si incercat) dar i-au sarit in ajutor alti opel astra clasic: "e beat, nu stie de el, ii pare rau, rade dar sa stii ca ii pare rau" si etc . Uokeeeey...(acum urmeaza partea de care nu sunt madru deloc) Am luat fetele cu mine, am fost la bodyguard, i-am explicat crestineste ce s-a petrecut si l-a scos pe spartan din discoteca. Pana sa iasa, copilul s-a oprit la garderoba (unde eram si eu), moment in care i-am comunicat evenimentele ce vor urma (cu urari de bine NU) . Trifoiul insa a planat (si s-a si infipt) asupra (in) capsorului lui cand un stuart mi-a auzit "urarile" si s-a milostivit sa il tina in gospodarie pana cand am plecat [...]
Ana ma intreba daca nu m-am obisnuit cu evenimente de genul asta. Pei NU, nu am cum! Daca as fi fost cu asa numitul Jefe cu mine si ar fi simtit acesta strop de element H2O pe fizicul dansului deznodamantul ar fi fost altul. Daca s-ar fi aflat Raresh cu mine i-ar fi lasat viata la 1,2. Daca ar fi fost prezent langa mine Cristi ar fi sters definitiv la nas acest mucos (dupa care ar fi scris pe blog despre). Daca Andu ar fi aterizat alaturi de mine sunt convins ca l-ar fi violat pe acest minor. Astfel constat ca (ba pardon) acesti hobiti de prin cluburile bucureste si nu numai, nu isi dau seama ca buletinul aka carta de identitate legitimeaza, nu smechereste.
14 ani, o amenintare?


PART 2
Ca sa inchei intr-un spirit zglobiu, va astern urmacioasele replici tari din seara ce tocmai a trecut:

1. - "Stii ce vreau eu?"
- "Da, cred ca stiu :|"
- "Vrei si tu?"
- "Nu, eu nu vreau pula!"

2. - "Mah, nu pot sa ma pis..."
- "Lasa mah, te pisi alta data!"

3. -"Buna seara! Pana la Mavi?"
-"Ce?!"
- "Pardon, Kristal?"

4 Comentários:

Anonymous said...

Nu e adevarat,nu am spus eu asa ceva si nu sunt putin proasta :D :D :D

Anonymous said...

Asta a sunat nashpa si ma astept la replici.Asa ca rectific:Nu sunt proasta deloc :D

Livius said...

Ce mi-o fi trebuit?

Anonymous said...

Ubita mea ! da ti-am zis ubita mea pe blog =))=))

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO