Tuesday, January 27, 2009

Pasarici


Sa ma las de tine este cel mai usor lucru. M-am lasat de tine de 100 de ori.

Te consum la ocazii, vinerea, la sfarsit de saptamana si in calupuri de 24 de ore.

Reusesc sa fiu gratios cu tine in amabilitati de cafenea pe timp de zi dar noaptea iti arunc din cuibul increderii mele toate alfabetizarile tale atinse de minciuna.

Nu pot sa hranesc in casa sufletului meu puii nelegitimi ai neadevarului, chit ca sunt mult mai grasi fata de cruzii mei golasi.

Tu imi oferi mancare de gaste dar eu salivez dupa o cana de ouzo.

Poate ca pervazul pe care ne-am cunoscut a fost prea abrupt iar parte din biletul pe care l-am legat de piciorul tau a alunecat.

Trist este atunci cand uliul cu ciocul de fier ajunge sa cloceasca ouale facute de gaita cu cucul pentru ca ajunge sa sufle si in barza.

4 Comentários:

Anonymous said...

tu esti mandru de idioteniile pe care le debitezi? te crezi interesant? artist?

Livius said...

@cristi: Esti model dala cu limitator?

Jefe said...

Foarte marfa postul, Livius. Super misto scris. Genial din "Sa" pana in "barza". Dar ce plm inseamna?

Livius said...

@JEfe: Is it still sarcasm if i have to explain it? Iti explic eu in particular.

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO