Wednesday, January 7, 2009

Good times in Bucuresti


Am vrut ieri sa platesc locul de parcare. Nu imi imaginez de ce am crezut ca o sa fie doar o simpla formalitate. Banii, pac pac stampila si gata. Ntz! Trebuie talonul in original. Uokey...Day 2, talonul in original, cu banii pregatiti, optimist. Ntz! Nu se plateste aici, mergeti la ambianta. Uokey... Stau 1ora jumate la coada cu talonul, cu autorizatia, cu banii in mana, gata sa platesc. Ntz! Blocul turn plateste in iancului. Uokey...Ma duc in renumitul iancului (Petrica stie). Scot iar toate actele si banii cu ultimul strop de rabdare. The end? Ntz! Va costa 77 de lei ca sunteti zona A. Nu aveam banii astia la mine tinand cont ca anul trecut a costat 42 de lei asa ca a trebuit sa ma duc pana acasa, sa iau bani si sa fug inapoi inainte sa se inchida. Intr-un final dramatic am reusit sa rezolv dar ma declar complet scarbit de acest sistem maron deschis si moale. Aici inchei episodul cu locul de parcare si il deschid pe cel cu taxele pentru scoala de soferi. Am sunat la scoala de soferi ca sa merg la sigur sa nu ma mai fatai prin oras cum am facut cu taxa pe locul de parcare. A mers? Ntz! De la scoala m-a trimis la taxe si impozite, de acolo m-a trimis la cec iar de la cec la posta. Daca ar fi fost cladirile in aceiasi curte ar fi fost mai ok dar sunt imprastiate in toate colturile sectorului, baicului, socului, dimitrov, morarilor, etc. Dupa ce reusesc sa platesc taxa pentru scoala de soferi ma duc cu chitanta la scoala de unde fireste ca ma trimite inapoi la cec pentru plata altei taxe despre care gheisa de la ghiseu are habar nu. Altfel toate bune. Cand intru in bloc afisul de mai sus. Il confrunt pe administrator, se sesiseaza, corecteaza greseala (?!) si in 5 minute rupe afisul. Goooood times!

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO