Thursday, March 19, 2009

Se poate


Am fost aseara la Carul cu bere. Spre rusinea mea eterna a fost prima data cand am fost. Nu imi dau seama de ce aveam impresia ca este un restaurant de fitze. Restaurantul arata foarte bine (o atmosfera de Bucuresti interbelic) iar ospatarii sunt extrem de manierati. Preturile sunt moderate. Poti sa te spargi in figuri band La Cetate Tezaur Chardonnay de 1mil620 sau poti sa bei foarte frumos vinul casei la carafa de 1 litru la 220 de mii (care este foarte bun, desi este sec). Foarte civilizat la Carul cu bere mi se pare meniul care cuprinde preturi pentru toate buzunarele. Exista meniu special pentru studenti sau chiar pentru pensionari, meniu consistent, saturabil, la preturi mai mult decat decente (10-25Ron inclusiv bautura). Mancarea este foarte buna si vine relativ repede. Programul artistic este si el foarte ok. Canta lautari din aia care nu iti vin la masa, in gura ta, sa iti scoata banii din buzunar. Stau frumos pozitionati intre mese si poate ca pe undeva iti este si jena sa te ridici badaraneste sa ii aplici un 10 ron in figura. Una peste alta, pe o scara de la 1 la 10, tinand cont de raportul pret/calitate Carul cu bere primeste un 8 dat fara urma de indulgenta.

P.S: La multi ani inca o data lu' aia mica de tot si slaba.

2 Comentários:

Anonymous said...

Trebuia sa ma imbrac mai frumos :((((

Livius said...

E ok

Post a Comment

Litera Es © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO